Často kladené dotazy
Zakládám nový e-shop. Co budu potřebovat?
Úplným základem jsou produkty a otázka, jak je do e-shopu dostaneme. Pokud si produkty i vyrábíte, nebo jich je obecně méně, můžeme je na e-shop nahrát ručně. V případě, že máte na produkty nějakého dodavatele, měl by Vám poskytnout produktový feed / soubor, který obsahuje informace o produktech. Tento feed poté zpracujeme a produkty hromadně importujeme do Shoptetu. Dále základní brandové věci – název, logo, doména. Pokud tyto ale nemáte, rádi vám s nimi pomůžeme.
Co potřebuji k nacenění převodu na Shoptet?
Pokud nám zašlete přístupy do původního e-shopu, bude to nejjednodušší pro obě strany. Vaše data jsou u nás v bezpečí a nepředáváme je žádné třetí straně. Rádi vám k tomu podepíšeme NDA. Případně nám můžete zaslat přímo exporty z vašeho systému.
Jak dlouho trvá převod na Shoptet?
Standardně se pohybujeme na realizaci do 1 měsíce v případě práce se standardní šablonou. V případě designu na míru se poté doba realizace odvíjí od požadavků.
Nepřijdu po přesunu na Shoptet o své pozice ve vyhledávačích?
Při migraci dat dbáme i na nastavení přesměrování URL adres, které tomuto propadu zamezuje.
Poskytovatel stávajícího e-shopu mi nechce zpřístupnit exporty nebo nekomunikuje. Co teď?
Je to trochu obtížnější situace, ale poradíme si s tím. Data zvládneme z vašeho e-shopu získat vlastní cestou.
Kdo bude na mém projektu pracovat?
Spousta lidí! To máte převod dat, nastavení Shoptetu, grafika, kódování... Jak ale bylo zmíněno, s vámi bude v kontaktu jeden styčný důstojník, který je za realizaci zodpovědný a vše vám zároveň vysvětlí.
Kde a jak budeme komunikovat?
Jsme k dispozici téměř všude, kde si zamanete. Nicméně všechny projekty vedeme v aplikaci Freelo, kde transparentně probíhá veškerá komunikace, kterou lze samozřejmě doplňovat e-mailem nebo po telefonu.