Demisport
Demisport je dlouholetým partnerem sportovních týmů v oblasti jejich materiálního vybavení a předním distributorem značek Macron a Erima pro Česko a Slovensko. Díky dlouholetým zkušenostem firma aktuálně spolupracuje se Slovenským fotbalovým svazem a Slovenským házenkářským svazem a postarala se např. o vytvoření oblečení a propagačních předmětů pořadu Tiki Taka. Demisport funguje jak na českém, tak slovenském trhu, a to na dvou samostantých doménách, tedy e-shopech. Řešili jsme tedy migraci a realizaci dvou e-shopů.
Migrace dat
Jelikož primárním trhem Demisportu je Slovensko, věnovali jsme se prvé řadě přesunu slovenského e-shopu. V rámci migrace dat jsme přenášeli kompletní strukturu kategorií, produkty včetně všech dostupných informací a databázi zákazníků. Důraz jsme kladli na správné přenesení zákaznických skupin a jejich ceníků, jelikož klient prodává své zboží jak jednotlivcům, tak i týmům / školám a jiným větším skupinám, kdy tyto subjekty mají zřízené své účty, kterým odpovídají i individuálně nastavené ceny produktů. Původní systém nám poskytl poněkud nekvalitní export dat, takže se po dokončení migrace musela notná dávka věcí vyladit ještě v samotném Shoptetu, nakonec se ale podařilo vše odladit.
Velkoobchod a DEMI club
DEMI club nabízí svým členům zvýhodněné podmínky pro nákup, mimo jiné i lepší ceny produktů. Aby byly tyto výhody dostatečně patrné, chtěli jsme zvýhodněné ceny na e-shopu podle toho komunikovat. Dokódovali jsme tedy k produktům informační ceny, které odpovídají právě slevám, které DEMI club nabízí, aby zákazník na první pohled viděl, jakou výhodu členstvím získá. Tyto ceny byly zároveň proklikové a odkazovaly do článku s podrobnostmi o velkoobchodním nákupu a možností registrace.
Rozepsání variant jsme překódovali tak, aby si zákazník v detailu produktu mohl pohodlně naklikat počet daných velikostí, aniž by musel přepínat mezi variantami.
Design e-shopu
Informační struktura a design e-shopu jsme přizpůsobovali tomu, co cílová skupina vyžaduje – přehlednost, snadná orientace a výběr produktů dle jednotlivých sportů a v podstatě tradiční vzhled celého e-shopu. Zvolili jsme jednu z placených šablonových úprav, kterou jsme poté kódem přizpůsobili našim potřebám. E-shop je vyladěn do dominantní tmavě modré barvy z loga s prvky červené, která v logu zaujímá sekundární pozici. Bannery si připravoval klient ve vlastní režii dle našich instrukcí ohledně obsahu, rozměrů a dalších náležitostí. Pozornost byla věnována i doplňkovým službám, které Demisport nabízí – potisk dresů a možnost individuálního gravírování / polepů trofejí.
Testování a spuštění
Vzhledem k tomu, že se migrace neobešla bez malých potíží a e-shop se poté ještě napojoval na systém Pohoda, věnovali jsme závěrečnému testování zvláštní pozornost. Prošli jsme propisování skladů, cen, e-shop mnohokrát testovali z pohledu zákazníka a ladili poslední detaily. Jakmile testy ukázaly, že vše funguje, jak má, přešli jsme ke spuštění na vlastní doméně, které už proběhlo hladce.